DALOLVA ANGOLUL
HARMADIK ZENÉS NYELVLECKE - NULLADIK LÉPÉS
HALLGASD MEG A SZÁMOT (DALSZÖVEG NÉLKÜL), OLVASD EL AZ ÚTMUTATÁST,
MAJD DÖNTSD EL MELYIK LÉPÉSSEL FOLYTATOD A TANULÁST!
MIELŐTT HOZZÁKEZDENÉL - Az erdményes továbbhaladás feltételei!
»
Akkor érdemes ennek a leckének nekikezdeni,
HA AZ ELŐZŐ LECKÉKET MEGFELELŐ SZINTEN ELVÉGEZTED.
Ha nem vagy ebben biztos, érdemes újra átnézni, ui. ebben a leckében
nem térünk ki azon szavak, kifejezések és nyelvtani szabályok tárgyalására,
melyekkel azokban már foglalkoztunk.
»
Ha a dal(ok) meghallgatása után úgy érzed, hogy jól értetted
a szövegét, és a benne található nyelvtani szerkezetek sem jelentenek
problémát számodra, továbbá a dalban található mondatokat önállóan
is meg tudnád alkotni, hagyd ki a lépéseket és mindjárt VÉGEZD
EL A TESZTET! Ezáltal könnyedén megbizonyosodhatsz
tényleges tudásszintedről.
»
Ha a tudásodat megfelelőnek gondolod, de a teszt elvégzése
előtt inkább még ellenőriznéd magad, FOLYTASD
A NEGYEDIK LÉPÉSSEL!
»
A
HARMADIK LÉPÉSBEN az aktuális nyelvi jelenséggel
ismerkedhetsz meg közelebbről. Ebben a leckében ez az angol ábécé
betűinek kiejtése és az angol szavak helyes betűzése.
»
A
MÁSODIK LÉPÉSBEN a dalban található szavakat és
kifejezéseket sajátíthatod el.
»
AZ
ELSŐ LÉPÉS elsősorban a kiejtés gyakorlására szolgál,
valamint arra, hogy a dal minél jobban a füledbe, ezáltal a tudásanyag
a "fejedbe másszon".
HASZNOS TIPPEK A GYAKORLÁSHOZ - Olvasd
el!
»
Ha
a szövegértést szeretnéd gyakorolni,
lehetőleg ne olvasd el a dalszövegeket, hanem hallgasd meg minél többször
a számo(ka)t és végezd el a feladatokat, akár mindjárt a tesztet is
elvégezheted. Ez mind segítségedre lesz a dal(ok) szövegének megértésében.
ITT HALLGATHATOD MEG A DALOK FELIRAT
NÉLKÜLI VÁLTOZATÁT:
OTTAWAN
- D.I.S.C.O. »
HAIR - INITIALS
»
Ha
további nyelvleckéket szeretnél igényelni,
tanári segítségre van szükséged, vagy megszerzett tudásodat szeretnéd
elmélyíteni további gyakorlással, társalgással, esetleg gyorsabb tempóban
haladnál:
KATTINTS
IDE ÉS KÜLDD EL IGÉNYLÉSEDET
»
ELSŐ LÉPÉS »
|
|
|